Röd som en kokt kräfta

Jiiiiiisses vad jag har bränt mig i solen idag. Armarna och bröstet är kalasrött och det svider som tusan. Så jäkla klantigt! Jag smörjde in ansiktet och halsen med solskyddsfaktor för att jag inte skulle se ut som en kräfta men nu ser jag ut som en halvkokt kräfta istället. Ja ja, jag försöker se det positivt, kommer ju inte hetssola i början i Turkiet nu eftersom jag har en grundfärg redan. Det var jäklans skönt att ligga och flyta runt på en sån flytstol i mammas och pappas pool hela eftermiddagen. Gick upp och pluggade lite då och då också. Känner mig hyfsat säker på "Culture & Society" i USA och Storbritannien. Fick hem mitt lexikon idag, man får ju ha med det på tentan imorgon då det är en stor uppsatsdel. Det är verkligen ett gigantorlexikon! Hur tjockt som helst. Funderar på att skaffa en sån dramaten att rulla boken i. ;)


Kommentarer
elli

sådär, inte så farligt alls faktiskt :P

2008-05-30 @ 23:20:59
URL: http://ellinorak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0