Sängliggandes

Har inte kunnat göra så mycket idag heller. Kan verkligen inte plugga med feber, hjärnan funkar liksom inte! Har däremot kollat igenom tax-free på internet, det är ju inte så ansträngande precis. Blev jätteglad när jag kom på att Turkiet inte är med i EU, av flera skäl, men just den här gången för att det betyder att vi får handla tax-freesaker! Blir nog lite choklad, kroppsolja och solskyddsfaktor. Provade lite badkläder tidigare och jag kommer minsann i ett par som inte passade förra sommaren. Kanske inte ska ropa hej eftersom jag har varit sjuk ett bra tag nu och tappat ett par kilo.

Nu ska jag gå tillbaka till sängen och kolla på Grey´s.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0