Söndag

God morgon!

Gårdagen blev riktigt mysig. Jag gick till Malin vid sju. Eftersom hon hade sagt att det skulle vara tjejmiddag blev jag lite förvånad när vi var tre tjejer där och ca sju killar. Jag klagar absolut inte men lite förvirrad blev jag allt. Pojkarna gick dock efter en liten stund och fler tjejer +ett litet gossebarn droppade in. Malin utsåg mig till grillansvarig. Detta gick inte så bra, för lite tändvätska och hård vind är ingen bra kombination så det slutade med att köttet stektes. Lika gott var det. Sedan kollade vi schlagern och spelade TP Deluxe. Glömde bort tiden totalt så när jag tänkte gå över till Karro var klockan redan tolv. Åkte hem och sov i stället. Nu ska jag gå och jobba!

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0