Soooolig dag

Intervjun imorse gick som en dans. De skulle bara ringa och kolla med mitt gamla jobb att jag är duktig och sköter mig. Om de sa att så är fallet så har jag jobb 6 veckor i sommar, yay! Efter det åkte jag och köpte tyg, har en sån himla sylust. Efter det åkte jag med mamsen ut till Kvicksund. Där har jag spenderat hela eftermiddagen på en sån flytgrej i poolen. Tyvärr är vattnet fortfarande lite för kallt (21 grader) så det blev inget ordentligt dopp idag. Solen gick i moln ett tag så då  gick jag på att gå upp. Började sy en kjol men jag hann inte klart så jag fick låna med mig symaskinen hem. Måste köpa mig en egen maskin. Åkte till stationen och plockade upp bror som hade varit i Gävle i två, eller var det tre dagar...? Han släppte av mig hemma, när jag kom in i hissen med allt pick och pack kom jag på att mobilen låg kvar i bilen, Panik! Jag har ju ingen annan telefon! Skyndade mig in och slängde upp datorn, kan ju skicka sms via mitt bredband, tack och lov! Så nu är mobilen hemma igen! Jag kan vara världen flummigaste!

Nu ska jag äta en Caesar Sallad, yum!


Här har jag glassat hela eftermiddagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0