Tisdag

God morgon allihop!

Ska strax gå till skolan. Sista heldagen som sagt var, grymt skönt! Har inte alls läst ut boken som ska diskuteras på förmiddagen men det är väl bara att improvisera.

Inatt har jag drömt om akupunktur. Är väl för att jag aldrig ringde igår som jag skulle ha gjort. Drömde att de hade grymt stora nålar som de borrade in i ryggen, sen slet de ut dem. Det gjorde skitont men efter så slappnade alla muskler av. Jättekonstigt!

Nu måste jag springa iväg så att jag inte blir sen!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en bra dag :)

2008-05-06 @ 08:42:48
URL: http://juliaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0