Torsdag

Förkylningsstatus: Liiiite piggare än igår, struntar dock i föreläsningen som börjar exakt i detta nu.

Imorse vaknade jag med supertorr mun, hatar att vara förkyld! Kollade posten, fick min lönespecifikation (1000:- mer än vad jag hade räknat med yeah) och en postavi! Kunde inte bli bättre. Blev upphämtad av min lille mor. Vi åkte och köpte lite semesterkläder och mat. Mumsade i oss Maxburgare också, yum! Har inte ätit det på superlänge.

Under min förkylning+pollensnorighet har jag lyckats hålla näsan röd och sårfri genom att använda näsdukar med balsam från England. Har inte sett dem i i Sverige någonstans... tills idag. Mina är nästan slut så jag har haft lite småpanik men idag upptäckte jag att de visst säljs i Sverige. Inte samma märke men samma grej! Det är mitt supertips till alla er snoriga där ute, köp näsdukar med balsam, de är så fantastiska!

Köpte en superfin klänning på Lindex + en bikini. Hämtade ut mitt HMpaket på posten som innehöll ett par skor. Ska visa allt lite senare. Nu ska jag faktiskt ta tag i pluggandet, på riktigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0