Torsdagsstäd och plugg

Det var minsann Isabels halsband, tyckte väl att jag kände igen det, värsta minnet jag har. Frågan är ju hur det har hamnat i vecket i min soffa(?)! Vi får lösa denna viktiga världsfråga på lördag! =) Och med tanke på att Isabel inte har varit här sen i påskas tror jag så säger det en hel del om hur ofta jag städar ordentligt! Ska försöka skärpa mig!

Jisses vad det har städats idag. Har lämnat lite tills på lördag, vet att jag kommer stöka till lite igen, det är ju hela två dagar kvar! Har suttit och pluggat nu i ett par timmar. Är färdig med teorin så nu sitter jag och sammanställer enkätsvaren, det tar sin lilla tid kan jag lova och då är det inte så många respondenter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0