Tvätt och solsemester

Oj oj oj vad jag har pluggat hårt idag. Känner mig nästan säker på grammatiken nu, men bara nästan. Passade på att tvätta lite under eftermiddagen också, hade sjukt mycket tvätt så det tog nästan fyra timmar. Det är allt jag har gjort idag. Har inte hunnit förbereda morgondagen men jag tänkte gå upp vid 6 imorgon så då hinner jag med lite.

Just nu är det sjukt mycket men jag har precis för en stund sen bokat en resa till Turkiet. Reser ut på kvällen efter sista tentan den 31a. Ska bli så sjukt härligt! Har inte varit på solsemester sen jag var 19, då var jag visserligen på solresa i sju månader men ändå. När jag bodde hemma var jag utomlands minst två gånger om året. Sånt ändras när man flyttar hemifrån och framförallt när man pluggar. Då är man glad om man får ihop det med ekonomin överhuvudtaget. Men nu har det sparats, så nu blir det åka av!


Min gigantiska tvätthög!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0