Var tog dagen vägen?

Jaha mina vänner då var det kväller igen. Idag har jag varit fåordig men det beror endast på att dagen har varit extremt händelsefattig! Har fräschat upp håret lite, det är väl allt. Just ja, har blivit kallad till intervju. Oh just det min bästaste vän kommer på lördag för att fira min födelsedag med lite middag och utgång. Jag har insett den här helgen att jag har världens mest upptagna vänskapskrets. De flesta måste bokas månader i förväg! Galet. Och lite tråkigt! Men jag har lyckats skrapa ihop en tapper liten skara som ska fira att jag närmat mig pensionsålder med ett jättekliv!

Nu ska jag kolla på Casablanca och försöka sova. Imorgon är sista heldagen den här terminen, jisses vad fort tiden går!

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0