I'm on a roll

Som jag skrev i förra inlägget fick jag jättepositiv respons på min artikel. Fick senare reda på att jag kommer få mycket mer utrymme nästa gång. Då ska jag göra ett modeinslag med en massa bilder!! Ska ta reda på när tidningen ska komma ut så att jag vet vad det ska handla om.

Var så superpeppad att jag frågade en annan "medskribent" som jag vet har mycket att göra om hon ville ha hjälp. Så nu har jag skrivit ännu en artikel, dock om studentbostäder, inte lika inspirerande men ändå skoj. Skrev ihop den nu ikväll så vi får se vad de tycker om den. Men det är kul när folk tycker att det man gör är bra, det ger en rejäl självförtroendeboost. Det känns som att det är på väg att vända igen.

Imorgon är det tentapluggande som gäller hela dagen. Funderar på att isolera mig ute i Kvicksund, där kan jag plugga ostört eftersom ingen är hemma. Kan även passa på att tvätta lite. ;)


Kommentarer
Wysteriia

Svar: Jag tror det är ett klick per dag per dator som gäller:) Så klicka gärna idag också! ;) haha.

2008-11-06 @ 08:25:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0