Lite sämre än bra

Nu har jag gjort absolut ingenting i en hel dag och känner mig inte så värst mycket piggare. Rösten har sakta men säkert kommit tillbaka fast jag låter som att jag är i målbrottet. Har spenderat dagen i soffan och kollat på en hel drös med Desperate Housewivesavsnitt + en massa strunt som har varit på tv. Har lyssnat på fantastiska Melissa Horn (tack Isabel för tipset) hela kvällen. Hon har fantastisk röst.

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på "Är det någon där" av Marian Keyes på ljudbok. Har lyssnat på den några kvällar i rad nu men jag bara somnar...



Kommentarer
anna

Åh, den är fin den boken, men så jävla smärtsamt sorglig att man nästan döööööör

2008-10-24 @ 14:14:42
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0