Sjukare än sjukast

Imorse vaknade jag vid 6 av att lungorna tjöt, halsen gjorde ont och näsan rann. Jag som trodde att jag hade åkt på en snabbförkylning, icke då. Eftersom lägenheten ska besiktigas idag ville jag inte stanna hemma så jag flydde ut till mamma och pappa. Jisses vad härligt det är att vara sjuk med andra runt omkring sig. Jag har fått färdiglagad mat och blivit allmänt ompysslad. Ska dock snart hem igen, proppa mig full med alvedon och försöka plugga lite. Har en hel massa att ta igen eftersom jag är sjuk, suck. Vet inte hur jag ska hinna bli klar till måndagmorgon. Det löser sig väl antar jag, på något sätt.


Kommentarer
Nattsyrran

Krya på dig lillasyster! Kram Storasyster!

2008-10-22 @ 11:05:17
URL: http://nattsyrran.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0