This is Paris calling

Eftermiddagen har varit ganska händelserik. Man behöver inte alltid förflytta sig från soffan för att saker ska hända, ha ha! Först och främst fick jag ett erbjudande om att sitta med i en nämnd (genom mitt parti). Tyvärr kan jag inte det eftersom jag är anställd där så att det skulle bli lite av en intressekonflikt eftersom jag skulle bli min egen arbetsgivare, krångligt!

Satt och kollade på The Hills där de i dagens avsnitt är i Paris när jag helt plötsligt får ett telefonsamtal från... Paris. Vad är oddsen? Blev erbjuden ett par dagars arbete, dock i Sverige, men men, man kan inte få allt här i världen. Hade ju gärna åkt till Paris, men vem hade inte det?



Kommentarer
Wysteriia

Ja jag hade gärna åkt till Paris ;)

2008-10-14 @ 14:25:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Jessica Anshagen

Åh vad är det för jobb du fick erbjudanden om? :)



Svar: Hehe hm mjo ibland är det skönt att bre ut sig.. men det går ju inte å jämföra med att ha någon som håller om en när man somnar :)

2008-10-14 @ 14:43:58
URL: http://www.jessi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0