I'm back...

Att lägga ner bloggandet helt var inte så lätt. Precis när jag hade slutat blogga tänkte jag ofta "åh, det här måste jag skriva om". Loggade in på bloggen för första gången på en månad igår och kollade statistiken, det visade sig att det är flera som är inne och kikar här varje dag, det peppade mig att sätta igång igen. En hel månads paus blev det, mycket har hänt under denna månad. Jag fick 1½ veckas semester (tror jag det blev), har börjat skolan igen, läser nu lärarens uppdrag. Om tre veckor är det dags för min första VFU (praktik).

Ska lägga upp lite bilder senare idag så att ni får se vad jag har pysslat med. Men först har jag bergvis med skolarbete att jobba mig igenom, sen ska jag till Friskis på mitt första spinningpass sen jag var... 16 eller nåt. Får se hur jag mår efter det. =)

Ha en bra måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0