Jag har bestämt mig...

Ni kan inte förstå hur duktig jag har varit idag. Jag har städat och röjt i lägenheten. Borrade upp hyllan i köket och dammsög överallt, till och med bakom/undet spisen. Det behövdes kan jag lova. Så nu har jag bara myst runt i mitt rena hem hela kvällen! Känns så tomt att inte ha något att göra. Jag lämnade ju in min hemtenta/PMa i fredags så nu finns det inget att göra innan nästa halva av kursen sätter igång på onsdag.

Jag har funderat fram och tillbaka hela sommaren om jag ska färga min utväxt eller låta håret vara mer naturligt. (Ja, jag vet, dagens I-landsproblem). Har kommit fram till att det nog blir en blekning till. Jag har låtit håret vila sen i maj så utväxten är rätt rejäl men eftersom solen har blekt allt så syns det inte så mycket. Men... Jag vill nog vara superblond ett tag till. Ska ta tag i det imorgon.


Kommentarer
Pecan- MAttias, Australien KAKHUSET

Det var gott! :) Åh så kul, vad gjorde du i Australien? Besök/ eller bodde du här? /Pecan

2008-09-21 @ 22:50:54
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0