Nyttig dag

God morgon/middag!

Tanken var att jag skulle gå upp vid 9 idag och sätta igång med pluggandet, men icke! Vaknade 11, är fortfarande helt övertygad om att jag har nån förkylning som ligger och gror i kroppen. Annars brukar jag inte kunna sova så länge. I alla fall så är jag igång med pluggandet nu. Bör skriva klart min PMa idag eftersom jag har heldag i skolan imorgon och den ska vara inne 7.59 på fredag. Men det går nog bra. Jag ska dock jobba idag 16-20 men då hinner jag kanske skriva lite ikväll också. Tänkte försöka hinna med en promenix också, får se om det blir innan eller efter jobbet. Det är lika bra att hålla i promenaderna nu när jag har börjat, hoppar jag över det en dag så är det kört sen.

Nu ska jag sluta flumma och göra lite nytta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0