Paket, weehoo

Jag tog mig i kragen och gick ner till Hemköp för att hämta lite paket, samt skicka tillbaka lite grejer. Känner mig lite piggare nu, tror att stressen sätter sig i magen som alltid. Ska försöka att sova och äta ännu bättre och ta tag i allt på en gång och inte skjuta upp allt.


Det första paketet var från HM..

...och innehöll en superfin tunika från "Art by" kollektionen och en kuvertväska som var lite glansigare än jag trodde men ändå fin!


Det andra paketet var från Buzzador, det är fullt med en ny tandkräm som jag ska få prova på och låta andra prova på också. Det innehöll 1 stor tandkräm, 1 tandborste och 15 småtuber med tandkräm som jag ska dela ut till familj och vänner.

Vill ni också prova på nya produkter så anmäler ni ert intresse på Buzzador.se, det är helt gratis. Om ni uppger mitt användarnamn princessanna tror jag att det går lite fortare för er att få hem och prova på saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0