Panik

Imorse vaknade jag med ett ryck. Drömde att jag var på en båt som höll på att skjunka, skitläskigt! I alla fall så satte jag på tvn för att kolla på Vakna. Slutade med att jag låg och halvslumrade och lyssnade istället. Till saken... Magdalena Graaf är med nu istället för Josefin och så var Johan T Lindwall med idag. Helt plötsligt hör jag hur Johan kritiserar kändisar som inte har gjort nåt speciellt, som bara är kända för att det är kända liksom. Men hallå.. vad har Magdalena Graaf gjort?!

Strunt samma, nu har jag precis varit och handlat upp mina sista stackars kronor. Tur att det är "löning" på torsdag. Tanken var att jag skulle åka till Kalmar i helgen men nu har jag fått chansen att jobba fredag kväll och söndag förmiddag och det är sånt jag får ta. När man är student är varje extrakrona superviktig! Får hälsa på Anna någon annan helg. Ska åka till Borlänge någon helg också och till Stockholm. Känns som att den här hösten kommer flyga förbi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0