Snooze

Idag bet jag ihop och gick till skolan. Hade svinont i magen i morse men det blir ju inte bättre av att jag ligger hemma och gör ingenting. Fick lite saker och ting förklarade så nu har stressen släppt litegrann. Åkte sen hem vid lunch, kände mig lite sliten så jag vilade en stund på maten. vaknade nyss och känner mig alldeles snorig och har ont i halsen. Hoppas jag har snarkat bara.

I söndags fick jag lite panik då jag insåg att höstens yoga skulle ha betalats förra veckan för att man skulle få behålla sin plats. Jag förde snabbt över pengarna och mailade för att se så att jag fortfarande får gå. Fick svar idag att min plats finns kvar, tack och lov. Så på måndag kör jag igång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0