Sömnlös natt

Jag är nog minsann inte så sjuk som jag har trott. Sov inte en blund inatt. Ni som brukar läsa bloggen vet att jag har såna nätter lite då och då. Det är sjukt jobbigt men inte så mycket att göra åt saken. Istället låg jag och kollade på hela säsong två av A shot at Love With Tila Tequila. Ha ha, känns ju vettigt.

Nu är mitt huvud helt paj så jag ska göra mig i ordning och åka ut till mor och far. Nog för att jag har en förmåga att somna där men jag ska försöka hålla mig sysselsatt.

Ha en fabulous lördag!


Kommentarer
sassy

Usch, det är så jobbigt när man inte kan sova och bara ligger och vänder och vrider på sig...



Ja, om Primark fanns här skulle jag alltid shoppa där!

2008-09-14 @ 14:05:05
URL: http://eurotrash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0