Telefonterapi

Blev så otroligt sötsugen nu på kvällen att jag slängde ihop en Gino, sjuuukt gott! Sen fick jag dåligt samvete så jag gick ut och powerwalkade några kilometer. Jag har bestämt mig för att bli lite nyttigare och ta bättre hand om mig själv, därför får jag som ångest så fort jag mumsat i mig nåt onyttigt! Men men... that's life.

Pratade en stund med I i telefon, behövde prata av mig om lite saker som känns jobbiga. Ibland önskar jag att allt bara kunde vara som vanligt. Men, det som inte dödar mig stärker mig. Känns skönt i alla fall att prata med någon som känner mig och som bryr sig!

Nu ska jag kolla på Mandomsprovet med Dustin Hoffman sen ska jag sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0