The list of the day

Planerna för dagen har förändrats litegrann. Min spinningpartner har råkat ut för flunsan så jag skjuter upp tränandet till imorgon. Har fått total hjärnsläpp när det kommer till pluggandet. Ska skriva en PMa till nästa fredag och jag har ingen som helst aning om vad den ska innehålla. Ska ta reda på det under morgondagen.

Jag älskar listor... hittade denna hos söta Anna.


10 favoriter
Dialekt: Skånska, lätt!
Mat: Kroppkakor
Låt: För tillfället lyssnas det en hel del på Dylan
Tecknad figur: Har ingen
Sport: Hockey (dock bara att se på)
Komiker: Hipp hipp gubbarna
Veckodag: Fredag
Glassmak: Lakrits
Soloartist: Finns alldeles för många bra för att välja en

9 för tillfället
Humör: Trött och förvirrad
Tanke: Var ska jag börja?
Kläder: Mysisar
Bakgrund: Min hääärligt lila soffa
Känsla: Total förvirring på alla plan
Tid: 14.05
Bästa sak: Att det är måndag, jag har hela veckan på mig att lösa en del problem
Irritationsobjekt: Ingenting just nu

8 första
Bästa vän: Anna Wall
Husdjur: Har nog aldrig haft nåt eget djur, vi hade dock pippifåglar ett tag
Kyss: Oj, i 4an kanske...
Piercing: I öronen
Förälskelse: Nåt gossebarn på dagis, minns bara att han hade glugg mellan tänderna, charmigt!
CD skiva: Lisa Ekdahl tror jag
Bil: Har fortfarande inte haft en egen bil
Ord: Ingen aning

7 senaste
Telefonsamtal: Pappa ringde och frågade om jag skulle ha mina skor, trots att jag inte ska träna idag
Mat: Lasagnerester från igår
Dryck: Vatten
Biltur: Hemifrån till tågstationen i lördags då det spöregnade! (Tack snälla mamma)
Spelad låt: It ain't me babe, Bob Dylan
Tv-program: Våra bästa år
Köpta klädesplagg: En superfin lila oversized stickad basker från MQ

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Näpp
Brutit  mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej, dock har det varit på håret...
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej, tack och lov
Varit med i tidningen: Man kunde nog skymta mig i nån sån studentspecial runt balen och studenten

5 nej tack
Skolämne: Det är aldrig fel att lära sig nåt nytt
Mat: Vad som helst som har med broccoli att göra, uack!
Musik: Finns inget sådant
Dryck: Tequila
Djur: Fåglar

4 saker
Du gjorde igår kväll: Överlevde bakfyllan
Du kan höra just nu: TVn, datorn och grannens dörr som precis stängdes
Du inte kan leva utan: Syre?
Du gör när du har tråkigt: Äter...

3 personer
Du kan berätta allt för: Mamma, Isabel och Anna
Du tycker om: Det är minst tre, tro mig
Du inte gillar: Oj, det vill jag inte ta upp här

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola
Hund eller katt: Varken eller

1 önskan
Att allt ska lösa sig på bästa sätt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0