Ännu mer glad påsk

Igår kväll var tanken att jag skulle lägga mig och sova tidigt. Men så ringde Jeanette och frågade om jag inte vill komma förbi hennes farfar som bor på våningen under mig så jag sprang ner och fick lite fika och vin. Mycket mysigt! Härligt när det är så väldigt nära också! =)

Nu har jag gjort mig i ordning och ska strax åka ut till mor och far med en påskblomma. Godis känns lite onödigt. Vi brukar inte ge påskägg utan köper en massa godis som vi häller i en skål till alla istället. Mycket bättre!

Ha en mysig påskafton!


Kommentarer
annabanan

Hejhej, hoppas du haft en mysig påsk. Jag har svarat på ditt mail om yogabag, kolla upp det så kan jag posta ett paket i morrn.

2009-04-13 @ 17:42:11
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0