Är numera långhårig

Hej hej hallå!

I fredags gjorde jag som sagt hårförlängning och jag är sjuuukt nöjd! Det tog ca fem timmar inklusive pauser men det var det värt. Var hemma hos mig så jag kunde zappa mellan såpor och spela wii under tiden. Ska visa en före- och efterbild inom en snar framtid.

Imorgon börjar skolan igen. Hela den här terminen kommer jag att läsa i Västerås så det blir till att åka tåg och promenera en hel del. Men men, vad ska man göra?

På lördag åker jag till London, weeee! Fy fasiken va gött! Har inte varit där sen jag flyttade därifrån 2007 så det ska bli jäkligt skoj! Ska bara mysa runt hela dagarna och göra en massa skoj på kvällarna! Fab, är det enda jag kan säga!


Kommentarer
Carro

Åhh vill också få långt hår! Vilken metod kör du? Tips? Jätte kul att se dig när du var i Sthlm! Massa kramar Carro

2009-08-30 @ 14:36:52
URL: http://thevolup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0