Förseningskassan is the shit

Gah, måste de laga mat i huset som luktar fantastiskt när jag är så hungrig! Ska iväg och yoga om en liten stund så jag får vänta med att äta tills efter det.

Idag fick jag brev från förseningskassan. Undrade vad det kunde vara, har inte varit i kontakt med dem på jättelänge. Det var helt enkelt slutbesked på den bostadsbidragsgrej jag hade för två år sen när jag bodde i en dubbelt så dyr lägenhet. Det visade sig att jag inte hade fått tillräckligt med pengar så, jag kommer att få dem nu, haha! Visste inte ens att man kunde få ännu mer utbetalt för nåt som inte gäller längre. Jag klagar absolut inte eftersom mitt konto gapar tomt men tycker att det är bra lustigt att få pengar efter två år. Flyttade ifrån den lägenheten juni 2007. Tror dock att det beror på att jag hade räknat med högre inkomst och eftersom jag inte jobbade i Sverige tjänade jag 0 kronor det året enligt skatteverket...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0