Mat eller tandläkaren, en prioriteringsfråga

Försökte logga in igår och blogga men det tog så lång tid att jag gav upp. Gårdagskvällen spenderade jag hos Malin med brudtärneklänningsplanerande, plankstek och Buzz (vann 4 av 5 gånger, moahahaha).

Imorse var jag uppe med tuppen för att ta tåget till Västerås. Hade en kort föreläsning där. Känns alltid så onödigt att åka dit när det är så korta föreläsningar men men, vad kan man göra? Var duktig när jag kom hem och bokade tid hos tandläkaren, ska dit imorgon. De hade fått ett återbud och frågade om jag kunde imorgon eftermiddag. Visst har jag tid men pengarna trillar inte in förrän nästa vecka. Men jag menar, vem behöver mat och sånt egentligen? Får prioritera tandis just nu. Har så sjukt mycket tandsten att jag snart börjar se ut som en gammal rökande tant!

Nu ska jag plugga en stund sen ska jag iväg och jobba!


Kommentarer
annabanan

Ja, man vill ju inte se ut som en gammal rökande tant =)

2009-02-19 @ 12:21:20
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0