Min helg so far...

Igår kände jag mig lite piggare så jag åkte över till Malin och spelade Mariokart ett par timmar. Vi är verkligen tv-spelsnördar, har alltid varit. Åkte dock hem tidigt, var helt slut efter att ha umgåtts med någon för första gången på tre dagar, ha ha.

Idag har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på en massa gamla låtar från Sahara Hotnights och A Camp, I looove Spotify! =) VIljan finns att göra något skoj ikväll men jag tror tyvärr inte att orken kommer infinna sig. Ska jobba imorgon också så det blir nog lugnt och mysigt! Får ta igen det nästa helg, eller nåt. Är galet sugen på att åka över till London, inte nästa helg alltså men snart. Ska nog ta och kika på lite flygbiljetter.

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0