Mycket om inget

Puh vad trött jag är i huvudet nu. Skulle bara ha föreläsning mellan 14.15-15.45 idag men så kom en annan förläsare in och undrade var vi var i morse. Det visade sig att vi skulle ha haft föreläsning på förmiddagen men att den hade fallit bort från schemat på nåt underligt sätt. Vi fick då välja att ha den 16 idag eller i Västerås imorgon. Eftersom det är ett himla meck att passa med tågtider valde vi att ha föreläsningen idag istället så jag var klar i skolan 17.30. Hur tusan ska jag orka jobba heltid så småningom? Äh, den dagen den sorgen. Har aldrig varit några problem tidigare. Jag finner mig oftast i den situation jag hamnar i. I Australien började jag ju 5.30 på morgonen och i England började jag runt 7 och slutade mellan 19-21 på kvällen (med några lediga timmar mitt på dagen) och det var ju aldrig några problem.

Nu blev det en himla massa strunt bara.... Har hållt på med meningsuppbyggnader och grejer på engelska hela eftermiddagen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0