Såna moderna datamaskiner

Imorse gick jag till skolan och köpte böcker av en tjej, 35:- för två stycken, alldeles lagom tycker jag. Satte mig sen i biblioteket och pluggade i en och en halvtimme innan ett par till anslöt sig. Jag fick låna en dator för att fortsätta skriva på i ett grupprum, en Mac. Jag hade den framför mig och pillade lite på den men inget hände. Fick hjälp att sätta igång internet, haha. Kände mig som 80 när jag frågade om maskinen hade Word eller liknande. Gav upp efter en stund och läste lite brittisk historia istället, på papper.

Åt lite kinesmat med min far sen åkte jag hem. Är helt slut nu, ska mysa runt hela kvällen. Inget jobb att skynda till, härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0