The truth

Jag har blivit utmanad av Annabanan att skriva 8 sanningar/ovanor om mig själv.

1. Jag har sjukt mycket tvångstankar. Jag måste äta min mat på ett visst sätt. Det kan inte finnas en bit kött kvar utan potatis till exempel. Jag räknar matbitarna så att det inte blir en sort kvar på slutet.

2. Jag litar inte på klockor. Även om jag alltid har ett armbandsur på mig måste jag dubbelkolla med datorn/texttv/mobilen.

3. Jag går alltid runt och borstar tänderna samtidigt som jag gör en hel massa andra saker. Detta har resulterat i ett sönderborstat tandkött.

4. Jag lyssnar på creddig musik och kollar på prisbelönade filmer och gör allt för att gilla dem bara för att "man ska".

5. Nej, det går inte finns inte i mitt vokabulär.

6. Jag är fantastiskt bra på att fördriva tid med att göra ingenting.

7. Jag lider av världens hypokondri. Om ni tycker illa om mig köper ni en läkarbok till mig. Jag skulle sitta och pricka av allt jag har haft och allt jag eventuellt har. 

8. Jag får ont i magen av konflikter och bråk.


Tanken är att jag ska skicka utmaningen vidare men jag har sett detta i så många bloggar nu så om ni känner er manade, kör på!


Kommentarer
annabanan

Haha, bra lista. Vad jobbigt att inte kunna lita på klockor =)

2009-02-23 @ 09:18:05
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0