Tråkblogg utan bilder

Alltså, ibland blir jag inte klok. Alla mina kommentarer i bloggen är spårlöst försvunna... mycket märkligt! Hoppas de hittar tillbaka!

Idag skulle jag har gått upp tidigt, pluggat och tränat men nej. Jag sov lite längre istället. Men men, det finns fortfarande tid till att plugga och jag ska ju yoga ikväll så jag får gymma imorgon istället!

Jag har flera gånger bestämt mig för att bli bättre på att lägga ut bilder på bloggen men... jag tycker det känns så konstigt att ta upp telefonen eller kameran och fota i tid och otid. Det är inte min grej helt enkelt så ni får leva med att det inte är så mycket bilder. Det händer ju, men inte så ofta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0