It's alive

Hej hej hallå!

Har varit lite dålig uppdatering här jag vet men jag har haft fullt upp med jobb, skola och träning. Har tränat tre dagar i rad nu så nu blir det inget mer den här veckan, ska låta kroppen vila lite. Körde stenhårt styrketräningspass igår så idag har jag svinont i armarna, kunde knappt klä på mig imorse. Idag blev det bara kondition, cyklade 12 km, mycket skönt.

I helgen blir det utgång. Skulle ha gått på "nyinvigningen" av Statts nya lokaler men det går inte riktigt nu när det har brunnit. De höll fortfarande på att släckte branden när jag gick till gymmet imorse vid nio. När jag gick hem vid halv fyra höll rökdykarna på att göra sig redo för att gå in. Läskigt! Tur i oturen att ingen blev värre skadad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0