Utmanad...

Har fått en utmaning av min syster. Jag ska visa upp bild nummer 6 i bildmapp 6 (krångligt det lät när jag förklarar, haha) och sedan berätta om den. Så här kommer den...


Den här är från halloween 200....5 måste det vara. Två år sen höll jag på att säga hmpf. Inte riktigt. Jag vet att bilden är från Skellefteå, från tiden när jag tyckte att det fortfarande var skoj att bo där (det gick snabbt över). Det är i alla fall på mig och en annan Anna utklädda till ängel och cowgirl. Jag har för mig att kvällen var sådär rolig, att själva utklädnandet var det som var skoj! 

Så är tanken att jag ska skicka utmaningen vidare till 6 personer...

Anna

Anna

Carro

Malin

Malin

Mimmi

You've been challenged! ;)


Kommentarer
annabanan.blogg.se

Oj, spännande med utmaningar. jag ska ta itu med det snart =)



Kul att klä ut sig också, på tal om din bild. Det är lustigt för jag satt nyss och tänkte på att jag gärna skulle ha ett tillfälle att klä ut mig till Mimmi, jag har ett diadem med mus-öron sedan jag var liten.

2009-02-06 @ 14:29:30
URL: http://annabanan
annabanan.blogg.se

Sv: vad frustrerande, men just den utklädseln kan du ju kanske få användning för i andra sammanhang om du känner för att vara lite sån =)

2009-02-06 @ 16:26:40
URL: http://annabanan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0