Idag är min dag

Min fredag har börjat alldeles fantastiskt bra! Fick meddelande imorse att resultatet från sista monstertentan ligger uppe. Vågade inte kolla så jag sov en stund till. Var sjukt nervös när jag öppnade skolmailen..... jag klarade den!!! Så jävla härligt!! Har haft en del "otur" med tentor tidigare men nu känns det som att det har lossnat. Ringde min far för att berätta de goda nyheterna när han påminde mig att jag nog skulle ha fått lön idag. Konstigt tänkte jag men sen kom jag på att jag inte är timanställd längre så jag får ju pengar samma månad som jag jobbar!!! Så jäkla gött!!! Idag är en bra dag! Ska iväg och köpa en present och lite fler ingredienser till min chokladmonstertårta som jag ska baka x2 till Malins man! =)


Ha en hääääärlig fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0