Franskt ska det vara

Jag ska berätta för er om min galet roliga helg men just nu är jag så slut. Har spenderat dagen med att storstäda och sen kollat på en fantastisk film, Un long dimanche de fiançailles. Jag är just nu helt såld på franska filmer, de känns så romantiska utan att vara det minsta sötsliskiga!



Såg Le scaphandre et le papillon förra veckan. Den är inte så värst romantisk men vacker ändå.



Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain är en varm och mysig film med spännande karaktärer!


Kan varmt rekommendera alla tre filmer! Se dem, nu!


Kommentarer
Annabanan

Amelie är bäst! Åh vad jag älskar den filmen! En annan film, som iofs inte är helt fransk, är Två dagar i Paris. Den är så bra, så bra.

2009-03-23 @ 17:00:41
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0