Eftersom jag inte kan få nog av listor

Exakt ålder? 24 år, 6 månader och 27 dagar
Var bor du? Eskilstuna
Bor tillsammans med? Mina dammtussar
När tog du studenten? 2004
Något jobb? Japp.
Pussat någon idag? Näe, jag har inte träffat någon alls idag!
Vad har du ätit idag? Leverpastejmackor, falukorv och ris och popcorn
Dagens smink? Absolut inget alls
Dagens roligaste? En alldeles oväntad ursäkt. Kanske inte så roligt men det fick mig att le
Har du många vänner? Hur många är många?
Hur många har du kysst? Skulle behöva låna alla mina läsares + några till fingrar och tår för att räkna efter... är en pussare! =)
Har du pojk-/flickvän? Nej
Vem pratade du med i telefon senast? Mamma eller Malin....

SENASTE..
..personen du kysste? En Aussie med dreads! =)
..gången du spydde? Är ett tag sen nu, magkatarren börjar ordna upp sig
..gången du grät? Kan inte minnas
..pizzan du åt? En fantastiskt god en i London förra helgen med parmaskinka, ruccola och parmesan
..gången du var i Göteborg? Sommaren 2006 tror jag
..gången du var i Stockholm? I augusti i år
..gången du var full? Ett par snakebites för många i söndags gjorde mig nog lite lurig
..personen som såg dig gråta? Det är för längesen för att jag ska kunna minnas

VEM..
..vill du kyssa nu? Någon trevlig mjuk karl som luktar gott
..vill du sova bredvid inatt? Se ovan
..ska du träffa imorgon? Mina kursisar och mami som jag vet.
..sjöng du senast för? Eftersom jag sjunger precis jämt så kan jag inte hålla reda på det. Grannarna kanske..?
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Se tre frågor uppåt
..förtjänar att dö? Usch, vem är jag att bestämma det?

VAD..
..vill du helst göra nu? Sova!
..vill du ha nu? En sömnis och min säng 
..längtar du till? Om två veckor då nåt spännande händer
..är det bästa som hänt dig? När jag vann föräldralotteriet! ;)


Kommentarer
Emily

Listor är super kul att läsa, men jag har aldrig gjort någon själv. kanske är dags? :)



Jaa du saffran luktar ljuvligt, synd bara att det kostar skjortan!!

2009-11-16 @ 10:37:19
URL: http://emslo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0