Mitt liv på en räkmacka

Jag är en person som alltid är glad. Det är ju inte så konstigt med tanke på att jag aldrig behöver kämpa för någonting. Jag myser runt hemma, läser lite högskolekurser och blir försörjd av mamma och pappa. Det är därför jag kan resa och göra andra roliga saker! Shopping av kläder ska vi inte ens diskutera. Har ett speciellt shoppingkonto där pengarna bara rasslar in. Skolan har heller aldrig varit några problem. Jag klarar allt jag tar mig för. Jag är konstant pigg och lycklig!



Ni tror rätt, detta ÄR ett försenat aprilskämt!



Kommentarer
jeanette

önskar att det vore sant, Kram på dig

2010-04-12 @ 17:59:47
Banana

Om man kunde ha det så...Fast jag klagar inte, jag är rätt nöjd med livet ändå =)

2010-04-15 @ 23:00:27
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0