Vardagsfundringar

Har fortfarande inte lagt in alla festbilder på datorn så det får ni vänta på en stund till! Har varit helt slut efter alla festligheter + en fantastisk Londonhelg. Min fina vän Isabel sa på väg hem till Sverige: "Det är tur att vi inte gör sånt här för ofta, det skulle jag aldrig orka med!" Ha ha ha! Jag kan fortfarande festa som om jag var 16, sova kan man göra när man är död, eller under skolveckorna! =)

I veckan ska det pluggas stenhårt! Nu ska den jäkla uppsatsen bli klar! Sen funderar jag på att ta en tripp till Ikea för att inhandla lite nya fräscha mattor för mina födelsedagspresentkort! Vet inte om jag ska våga mig på en vit matta under köksbordet? Den är i ull och därmed "smutsavstötande". Gäller det saker såsom rödvin? Tror inte det va! Tål att tänkas på! Vill ha en stoooor rund turkos matta men det är oförskämt svårt att hitta!


Skål för måndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0