Nej, du ser inte fel.... det är ett nytt inlägg

Hej alla fina!

Ni är trots allt ett par tappra själar som kikar in här då och då trots att jag lagt bloggandet på is. Har inte haft så mycket skoj att berätta om... eller så har jag varit upptagen med att leva mitt liv istället för att dokumentera det. Något av en kombination kanske... ;) Sen sist har jag.... firat jul och nyår med finfina familjen, gamla och nya vänner, haft två fantastiska veckor i Karibien, börjat c-uppsatsat (finally), haft lunginflammation och planerat in både en och två resor framöver. Nu närmast bär det av till London ännu en gång, wehew! Får visst aldrig nog! I sommar ska jag bila ner till Roskilde med några fantastiska vänner! Under tiden ska jag hinna med att fylla kvartshundra, bli faster, avsluta en kurs i engelsk litteratur och skriva klart min uppsats. Helgerna är fyllda med en hel del festligheter. Ska försöka hålla er uppdaterade lite mer frekvent än vad jag har gjort på sistone! 


Puss på er




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0