Den finaste veckan på länge

Från att mitt liv har varit ganska så händelselöst har det vänt på bara två dagar. Igår fick jag heltidsjobb!! Japp Anna ska bli vuxen nu och äntligen gå vidare ur högskolevärlden, för denna gång får jag lägga till. Tror aldrig att man blir helt fullärd och kan tänka mig att läsa något någon dag men inte just nu.

Idag fick jag den fantastiska nyheten att min bror och hans sambo hade fått en son under morgontimmarna! Fick en stund senare ett mms med bild på den fantastiska lille pojken! Han har en jättestor plats i mitt hjärta redan även om vi inte har träffats och lärt känna varandra än! Har gått runt i ett otroligt lyckorus i två hela dagar! Tänk att nu har jag åtta fantastiskt fina syskonbarn!!! 


Skålade för mig själv och lille Leo i bubbel ikväll tillsammans med finfina vänner! Var dock inte lika glamouröst snygg som på bilden.



Kommentarer
Carro

Grattis till den nya brorsonen! :)

2010-05-13 @ 17:38:18
URL: http://thevolup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0