Fantastiskt Jobb

Ibland är det helt fantastiskt att jobba med barn. Igår gick jag till jobbet med tre dagar otvättat hår men i en annorlunda frisyr. Sa till några killar som klättrade i ett träd att hoppa ner (tills jag fann mig själv och bad dem att faktiskt klättra ner försiktigt). Den ena stannade upp mitt i nedklättringen, tittade på mig och sa: "Men Ms, vad fin du är i håret idag". Jag blev alldeles lycklig och kontrade med: "Vad gullig du är! Men du ska inte tro att du får vara kvar där uppe för det..." Gick därifrån och mötte en elev som jag har haft lite problem med. Även han stannade upp med det han gjorde och sa: "God morgon Ms, vad fin du är idag".

Hur lycklig blir man inte! Jag växte en hel centimeter så nu mäter jag nog 163,5 cm, minst! Barn är allt fina när de väl vill!


Kommentarer
tette

vad gulliga dom är...

2010-09-09 @ 15:41:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0