Fan!

Ber om ursäkt att det dröjt med uppdatering. Anledningen är helt enkelt att min bloggapp i mobilen inte har fungerat! Jag tycker att det är så sjukt bra och enkelt att blogga genom appen! Ibland går jag in och fixar lite länkar och liknande i datorn i efterhand.

Hur som helst så är jag lika gravid som sist! I måndags skulle barnet i fråga komma men icke! Jag är nu gravid i v.41!!! I tionde månaden!!! Tionde!!! Känner mig så jäkla lurad! Var är barnet? Jag tänkte att h*n skulle hålla sig till idag 12.12.12 men nej, det passade visst inte heller herrn eller damen! Jag skiter i det här nu! Jag kommer aldrig att få träffa mitt barn! Alla och då menar jag precis ALLA har redan fött sina barn före mig! De som är gravida oavsett hur långt gångna, kommer också föda före mig! Argh!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0