Som en ballong

I lördags åkte jag, sambon, min mor och far till Ikea för att handla de sista möblerna till bebis rum. Redan på fredagskvällen såg jag att mina anklar var svullna. På lördagen satt mina UGGs trångt och mina händer såg ut som ett par uppblåsta plasthandskar! Mamma tyckte att min mun såg svullen ut också.
På grund av flytt och annan stress har min redan slitna och onda kropp bestämt sig för att svälla upp i oanade proportioner! Inte kul! Jag har därför bestämt att imorgon ska jag göra absolut ingenting!! Jag ska ladda upp med säsong 1 och 2 av Mad Men som jag köpte för några år sedan men som har blivit liggande, krypa upp i soffan och bara mysa en hel dag!!

Så får det bli!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0