Ode to a Flat

Så, då var lägenheten såld, flyttfirma bokad och hemmet står nu nedpackat i kartonger. 
Jag känner mig otroligt sentimental och talar om för sambon varje dag att "Det här är sista fredagen/lördagen/söndag vi spenderar här". Jag ser fram emot vår flytt otroligt mycket samtidigt som det är lite vemodigt. Jag köpte den här lägenheten när jag precis flyttat hem från London. Det var min nystart, nu skulle jag ta tag i mig själv på riktigt och sluta flytta runt och leva i resväska. 
Under de fem år jag har bott här har det hänt otroligt mycket. Det har varit tufft många gånger men mest har det varit fint, väldigt fint!
 
 
 
Men, nu går vi vidare, till större ytor och längtar efter den lilla som förhoppningsvis dyker upp om inte allt för många veckor!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0